Skip to main content

Maan Tujhe Salaam Har Lamha by Fozia Qureshi ( Hello To Mother ) Mother Day Special






"آئی سی یو کے بستر پر پڑی بے بس و لاچار "مشینوں میں جکڑی، بے حس ہسپتال کے عملے کے حوالے میری ماں کبھی درد سے کراہتی تو کبھی دوا کے اثر سے بے سدھ ہو جاتی"۔
اس کی یہ حالت مجھ سمیت سب گھر والوں کے لئے بہت ہی تکلیف دہ تھی.
والد صاحب ماں جی کے ساتھ اندر آئی سی یو میں تھے.......باقی ہم تین افراد آئی سی یو کے باہر دروازے کے سوراخ سے باری باری جھانکتے۔۔۔۔۔۔ بے چین دل کے ساتھ زبان پر اُن کی صحت کے لئے دعا ئی ورد جاری تھے لیکن دل ڈوب رہا تھا۔۔۔
نجانے کیا ھونے والا ہے؟
," دماٖ غ کچھ سوچنا نہیں چاہتا تھا کہ کیا ہونے والا ہے؟"
بس اک امید اور دعاؤں پر یقین نے ہمیں آئی سی یو کے باہر کھڑا کر رکھا تھا۔۔۔۔۔ہر آہٹ پر جب کوئی ڈاکٹر یا نرس باہر آتے تو ہم اِک کونے سے اُن کی طرف لپکتے اور وہ یہ کہ کر چلے جاتے دعا کیجئے بس۔۔۔
ہم پھر اک کونے میں جا کر بیٹھ جاتے۔۔۔۔۔
مشکل اور اذیت ناک لمحے گزارے نہیں گذر رہے تھے۔
مجھے گھر جانا تھا کیونکہ میری بہن اپنے بچے کے ساتھ مانچسٹر سے کل لاہور پہنچنے والی تھی لیکن ماں کو اس حالت میں چھوڑ کر جانا بھی میرے لئے آسان نہیں تھا۔
ماں جی کو بھی اس کا بے چینی سے انتظار تھا۔ جب بھی ہوش آتا تو بس یہی کہتیں کہ اس کو مت بتانا۔
وہ پریشان ہو جائے گی۔۔۔۔۔ پردیس میں ہے میری بچی۔۔۔۔
پتا نہیں!! کن حالات میں ہوگی ؟
کیسے اتنی جلدی پہنچے گی؟
بے ہوشی کے عالم میں بھی وہ یہی باتیں سوچ رہی تھیں۔
کاش وہ پردیس نہ ہوتی تو آج میں اس کی ایک جھلک کو اس طرح نہ ترستی۔۔
جب سے گئی صرف ایک چکر لگایا ہے
بس صرف ۳ ھفتوں کے لئے آئی تھی....
میری تو حسرتیں بھی پوری نہ ہو سکیں تھیں اور اس کے جانے کا وقت ہوگیا تھا۔۔۔
ابا جی بار بار کہتے ان باتوں کے بارے میں زیادہ نہ سوچ۔
نیک بخت اللہ بہتر کرے گا۔ اسے اطلاع دے دی ہے۔۔۔
کل صبح تیرے پاس ہوگی۔۔۔۔۔۔۔ نکل چکی ہے وہاں سے۔۔
اتنے برسوں بعد جب تجھے اس حالت میں دیکھے گی تو تڑپ جائے گی۔۔۔۔
بس اب جلدی سے ٹھیک ہوجا۔
ماں !! اچھا سچی میری بچی آرہی ہے۔
"میں صدقے" میرا نواسا کتنا بڑا ہوگیا ھوگا؟
بس اب مجھے جلدی سے گھر جانا ہے۔
چھوٹی کو کہو سب کچھ اُس کی پسند کا بنائے۔۔
نہیں نہیں اب مجھے وہاں ہونا چاہئے۔۔۔
وہ غنودگی کی حالت میں بھی بولتی جا رہی تھیں۔۔۔۔
تم سب میرے چکر میں اس کو بُھول جاؤ گے۔ برسوں بعد میری بچی آرہی ہے۔۔
میری فکر نہ کرو میں اب بالکل ٹھیک ہو جاؤں گی کیونکہ میری بچی جو آرہی ہے۔ضرور ہمت کروں گی اپنی بچی کے لئے۔۔۔اپنے نواسے کے لئے۔۔
پھر دوائیوں نے اثردکھایا اور وہ پھر سے غنودگی میں چلی گئیں۔
ہم سب پھر سے پریشان ہو گئے۔۔۔
چند گھنٹوں بعد ڈاکٹر صاحب آئے چیک اپ کیا۔۔۔۔۔۔۔
اس بار بلڈ پریشر نارمل تھا۔۔۔۔۔دل کی دھڑکنیں بھی اپنے معمول پر تھیں۔۔۔۔
مشینیں اُتارتے ھوئے۔۔۔۔۔۔۔۔
ڈاکٹر صاحبہ بولیں ! واہ یہ تو معجزہ ہوگیا
آخر آپ نے کیا باتیں کی ہیں مریضہ سے؟
کہ اب وہ خطرے سے باہر ہیں۔۔۔
اب آپ سب ان سے مل سکتے ہیں لیکن تھوڑی احتیاط کیجئے گا کہ وارڈ میں موجود باقی مریض ڈسٹرب نہ ہوں۔۔۔۔۔
امی کی حالت کافی سنبھل چکی تھی ۔
اسی لئے رات کو انہیں کمرے میں شفٹ کر دیا گیا۔۔
ہم سب ان کے پاس تھے وارڈ میں ۔
وہ مجھ سے بات کرنا چاہتی تھیں۔۔۔
میں بھی ان کے قریب کھڑی ہوگئی۔
وہ پیار بھرے لہجے میں بولیں،
میری وجہ سے پریشان نہ ہو جایا کر۔۔۔
بس اب جلدی سے گھر جا۔۔
تیری بہن کتنے سالوں بعد آرہی ہے؟
جا کر اس کی پسند کا کچھ بنا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس کو مت بتانا کہ کچھ ہوا تھا۔ اتنے لمبے سفر سے آئے گی اور پریشان ہو جائے گی۔۔۔۔۔
پھر بولیں، تجھے نہیں پتا پردیسیوں کے کتنے غم ہوتے ہیں؟
جلدی سے گھر جا میری پرواہ نہ کر۔۔۔
میں بھی جلدی گھر آجاؤں گی۔۔۔۔۔
میں نہیں چاہتی وہ مجھے اس حال میں دیکھ کر پریشان ہو جائے۔۔
امی کو بہتر حالت میں دیکھ کر ہم سب کی خوشی کی انتہا نہیں تھی۔۔۔
میں جو ان تکلیف اور اذیت بھرے لمحوں میں کبھی گھر تو کبھی ہسپتال آ جا رہی تھی۔ سکون سے گھر جانے کے لئے ذہنی طور پر تیار تھی۔۔
پھر امی نے مجھے وہاں نہیں رکنے دیا اور زبردستی گھر بھیج دیا کیونکہ ان کی چہیتی اور لاڈلی جو آ رہی تھی۔۔
سارے راستے میں بس یہی سوچتی رہی کہ
"میری ماں"
کس مٹی سے بنی ہے؟
اس قدر تکلیف میں بھی اسے صرف اولاد ہی کی فکر ستائے جارہی ہے۔۔
یہ سوچ کر میری آنکھیں پھر سے بھر آئیں لیکن میں یہ سمجھ نہیں پارہی تھی کہ یہ آنسو خوشی کے ہیں یا تکلیف کے جبکہ میری ماں تو ابھی بھی آئی سی یو میں ہے۔۔



Comments

Popular posts from this blog

Harrr Aikk BAtt Pr Khety Ho TumM Ki Kia Haye TuM Kahu Kii AndAz GhuftoGo KIA Hye Urdu Ghazal

  ہر ایک بات پر کہتے ہو تم کی تم کیا ہے ۔ تم کہو کی تم اندازِ گفتگو کیا ہے کوئی باتو کی وو شوہ ٹنڈ-ہو کیا ہے تم رشک ہے کی وو ہوتا ہے ہم سوہان تم سے وگرنا ہوفِ بدِ آموزِ عدو کیا ہے جلا ہے جسم جہاں دل بھی جل گیا ہوگا ۔ ہو جو اب جب آنکھوں سے نہ تپکا تو پھر لہو کیا ہے۔ وو چیز جس کے لیے ہم کو ہو بہشت عزیز سیوا بدا گلفام مشک بو کیا ہے پیون شراب آگر ہم بھی دیکھ لو دو چار تم شیشہ او قضا اور کوزہ یا سب کیا ہے راہی نہ تختِ گفتار اور آگر ہو بھی کس امید پر کہیے کی آرزو کیا ہے؟ ہوا ہے شاہ کا مصاحب پھر ہے سفر واگرنا شہر میں 'حلب' کی آبرو کیا ہے

KuchH Syy HoVa Bhi SarD Thi Kucchh Tha Tera Hawal Bh Dil Ko KHushi Ky Sath Sath Ho Tar Ha Milal Bhi Urdu Ghaza;l

  کچھ سے ہوا بھی سرد تھی کچھ تھا تیرا ہوال بھی دل کو خوشی کے ساتھ ساتھ ہوتا رہا ملال بھی بات وو آدھی رات کی رات وو پوری چانڈ کی چاند بھی عین بات ہے ہمیں تیرا جمال بھی سب سے نظر بچا کے وو مجھ کو کچھ ایسا دیکھتا ہے۔ ایک دفا سے رکو گا. گارڈیش-ماہ-سال بھی دل سے چمک سکوں گا کیا پھر بھی تراش کے دیکھ لینا شیشہ گران شہر کے ہاتھ کا یہ کمال بھی ہم کو نہ پا کے جب دل کا آجیب حال تھا۔ اب جو پلٹ کے دیکھئے بات تھی کچھ محل بھی میری طالب تھا ایک شاہس وو جو نہیں ملا تو پھر ہاتھ دعا سے یون گرا بھول گیا سوال بھی گاہ قریب شاہ راگ گاہ بعید وہم واحباب پر روح کے اور جال بھی شام کی نا سماج ہاوا پوچھ رہی ہے ایک پتا

Sar Mainn Sodaa Bhi Nahin DiL Mainn Tamnaa Bhi Nahin Lakin Tak E Muhabat Ka Bhrosa Bhi Nahin Haii Urdu Ghazal

  سر میں سودا بھی نہیں دل میں تمنا بھی نہیں لیکِن ترکِ محبت کا بھروسہ بھی نہیں ہے۔ لیکن ہمیں جلوہ گاہ ناز سے اٹھا بھی نہیں مہربانی کو محبت نہیں کہتے ہیں دوست آہ اب مجھ سے تیری رنگیش-بیجا بھی نہیں ہے۔ اور ہم بھول گئے ہیں تمھیں ایسی بھی نہیں آج حفلت بھی ان انکھوں میں ہے پہلے سے سیوا آج ہی ہشتیرِ بیمار شکیبہ بھی نہیں بات یہ ہے کہ سکھوں دل وحشی کا مقام کنجِ زنداں بھی نہیں وُس۔اتِ سحر بھی نہیں ہیں سید ہمین گل ہیں ہمین بلبل ہیں۔ تم نے کچھ نہیں سنا بھی نہیں دیکھا بھی نہیں۔ آہ یہ مجمع احباب یہ بزمِ ہموش آج محفل میں 'فراق' سُہان آرا بھی نہیں تم بھی سچ ہے کی محبت پہ نہیں میں مجبور تم بھی سچ ہے کہ تیرا حسین کچھ ایسا بھی نہیں فطرتِ حسن سے عالم ہے تجھے ہمدم چرا ہی کیا ہے با جوز صبر تو ہوتا بھی نہیں مجھ سے ہم اپنے بورے سے نہیں کہتے کہ 'فراق ' ہے تیرا دوست مگر آدمی ہے اچھا بھی نہیں احزاب کیا ٹائر وڈے پہ احتساب کیا ۔ تمام رات قیام کا انتظار کیا ۔ کسی تارہ جو نہ ہم پر نہ احتساب کیا ۔ میری وفا نہ مجھ سے ہوب شرمسار کیا ہنسا ہنسا کے شب وصل اش